با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ زمان رتبه‌بندی معلمان
زیارت عاشورا

طرح رتبه بندی معلمان نیز امسال با هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی خواهد شد و از مهر امسال احکام حقوقی معلمان براساس رتبه‌بندی جدید اعمال خواهد شد.

به گزارش همشهری، علی اصغر فانی همچنین طرح انتقال معلمان از سایر استان‌ها به استان تهران برای جبران کمبود معلم در این استان را منتفی دانست و افزود: بیشتر متقاضیان این انتقال خانم‌ها هستند و ما در تهران با مازاد نیروی زن روبه‌رو هستیم.ساماندهی نیروی انسانی در هر استان با نیروی‌های موجود در همان استان اجرایی خواهد شد و تفاهمنامه‌ای نیز با هر استان در این زمینه منعقد شده است. وی از اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تأمین یارانه شیر مدارس نیز خبر داد و گفت: براین اساس توزیع شیر در مدارس امسال نیز مانند سال گذشته اجرایی خواهد شد.

آزمون استخدامی در تابستان
درحالی‌که تا پایان نخستین‌ماه تابستان فرصت زیادی باقی نمانده، مسئولان آموزش و پرورش همچنان جزئیاتی از برگزاری این آزمون اعلام نمی‌کنند و تنها وعده می‌دهند که این آزمون برگزار خواهد شد.علی اصغر فانی هم در این‌باره شایعه تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش را رد کرد و گفت: این آزمون تابستان امسال برگزار خواهد شد. وی افزود:«آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌صورت مستقل و جدا از آزمون فراگیر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و نحوه اجرای آن نیز بر‌عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.» درحالی‌که چندی پیش رئیس مرکز آمار و نیروی انسانی آموزش و پرورش از احتمال لغو برگزاری آزمون استخدامی در تابستان امسال خبر داده بود، علاوه بر وزیر، مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش نیز از قطعی بودن برگزاری این آزمون در تابستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال قطعی کردن مقدمات لازم هستیم تا بتوانیم آگهی استخدام را منتشر کنیم.

محمد فاضل با بیان اینکه پیشنهادها و درخواست‌های آموزش و پرورش در این رابطه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه شده، افزود: در تلاش هستیم تا آگهی استخدام را به‌زودی منتشر کنیم اما باید مقدمات کار قطعی شود.این آزمون با شیوه‌های فعلی جذب نیرو تفاوت دارد، بنابراین مواردی باید در انتخاب افراد دخالت داده شود و در حال بررسی این شاخص‌ها و موارد از طریق تیم کارشناسان آموزش و پرورش و سازمان مدیریت هستیم.

بلاتکلیفی زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حالی است که بسیاری از متقاضیان این آزمون به این وضعیت معترضند.آنها به نبود امکان برنامه‌ریزی برای مطالعه و آمادگی شرکت در آزمون و همچنین هماهنگی سفرهای تابستانی معترضند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 8:59 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |